اہم خبریں

ویسٹ انڈیز سے باہر ہونے کے بعد ڈوین براوو نے انٹرنیشنل ریٹائرمنٹ کی تصدیق کر دی۔

Written by admin

ڈوین براوو نے تصدیق کی ہے کہ وہ ویسٹ انڈیز کی ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ مہم کے اختتام کے بعد بین الاقوامی کرکٹ سے ریٹائر ہو جائیں گے۔

براوو، 38، 2019 میں ریٹائرمنٹ کے بعد ویسٹ انڈیز کے ٹی 20 ٹائٹل کے دفاع میں مدد کے لیے آئے تھے جو انہوں نے پانچ سال قبل جیتا تھا۔ آل راؤنڈر، جو ساتوں T20 ورلڈ کپ میں نمودار ہو چکا ہے اور 2012 اور 2016 میں ویسٹ انڈیز کو ٹرافی اٹھانے میں مدد فراہم کرتا ہے، اس کے ملک کے لیے 90 T20I کیپس ہیں اور ساتھ ہی مجموعی طور پر فارمیٹ میں 500 سے زیادہ میچز ہیں۔
براوو نے کہا کہ میرے خیال میں اب وقت آگیا ہے۔ “میرا بہت اچھا کیریئر رہا ہے۔ 18 سال تک ویسٹ انڈیز کی نمائندگی کرنے کے لیے کچھ اتار چڑھاؤ آئے، لیکن جب میں اس کو پیچھے دیکھتا ہوں تو میں اس خطے اور کیریبین کے لوگوں کی اتنے لمبے عرصے تک نمائندگی کرنے پر بہت مشکور ہوں۔
“تین آئی سی سی ٹرافیاں جیتنے کے لیے، دو میرے کپتان [ڈیرن سیمی] کے ساتھ یہاں بائیں طرف۔ مجھے ایک بات پر فخر ہے کہ ہمارے پاس کرکٹرز کا دور تھا ہم عالمی سطح پر اپنا نام بنانے میں کامیاب رہے اور نہ صرف۔ ایسا کرو لیکن اس کے لیے چاندی کے برتن رکھو۔”
ویسٹ انڈیز T20 ورلڈ کپ کے جاری سپر 12 مرحلے میں اپنے چار میں سے تین میچ ہار چکا ہے، اور سیمی فائنل کے لیے کوالیفائی نہیں کر سکتا – حالانکہ کپتان، کیرون پولارڈ نے کہا کہ سری لنکا کے ہاتھوں شکست کے بعد ان کا ریٹائرمنٹ کا کوئی ارادہ نہیں ہے۔ مہم
ویسٹ انڈیز اپنا آخری گروپ 1 میچ ہفتہ کو ابوظہبی میں آسٹریلیا کے خلاف کھیلے گا، براوو نے اعتراف کیا کہ “یہ وہ ورلڈ کپ نہیں تھا جسے ہم چاہتے تھے”۔
انہوں نے کہا، “میرے لیے اب میں کوشش کرنا چاہتا ہوں کہ جو کچھ بھی تجربہ اور معلومات میرے پاس ہے وہ نوجوان کھلاڑیوں کے ساتھ پیش کروں۔” “میرے خیال میں وائٹ بال فارمیٹس میں ویسٹ انڈیز کی کرکٹ کا مستقبل روشن ہے اور ہمارے لیے یہ ضروری ہے کہ ہم لڑکوں کی حمایت کرتے رہیں اور ان کی حوصلہ افزائی کرتے رہیں۔
“یہ وہ ورلڈ کپ نہیں تھا جس کی ہم توقع کرتے تھے، یہ وہ ورلڈ کپ نہیں تھا جس کی ہم بطور کھلاڑی چاہتے تھے۔ ہمیں خود پر افسوس نہیں ہونا چاہیے، یہ ایک سخت مقابلہ تھا، ہمیں اپنا سر بلند رکھنا چاہیے۔

About the author

admin

Leave a Comment