سیاست

Written by admin

جیسے ہی ہندوستان نے T20 ورلڈ کپ میں اپنی پہلی جیت درج کی، بہت سے پاکستانیوں کو یقین ہے کہ افغانستان نے میچ پھینک دیا

بھارت اور افغانستان کے درمیان میچ ختم ہونے کے باوجود پاکستانی ٹویٹر پر لگتا ہے کہ افغانستان کے کرکٹرز نے نقد رقم اور منافع بخش آئی پی ایل معاہدوں کے بدلے کھیل کو اچھالا۔ / بھارت نے افغانستان کو اپنے 20 اوورز میں 210 رنز کا بڑا ہدف دیا۔ افغانستان کی بیٹنگ لائن اپ، جواب میں، لفظ گو سے ٹوٹل رائٹ کا تعاقب کرتے ہوئے کبھی بھی آرام دہ نظر نہیں آئی۔

محمد شہزاد اور حضرت اللہ زازئی کی اوپننگ جوڑی میچ کے پہلے پانچ اوورز کے اندر ہی شامی اور بمراہ کا شکار ہو گئی۔

جیسے ہی ہندوستانی اننگز ختم ہوئی، پاکستانیوں نے ٹویٹر پر ایسی میمز پوسٹ کیں جن میں افغانستان کے کرکٹرز کو مبینہ طور پر منافع بخش آئی پی ایل معاہدوں کے لیے میچ پھینکنے کا الزام لگایا گیا۔

یہاں کچھ میمز ہیں جو سوشل میڈیا پر گردش کر رہے ہیں/ معین شاہ نے افغانستان کی ٹیم کو نشانہ بنانے کے لیے سنجے دت کی بالی ووڈ فلم کے ایک سین کا استعمال کیا، جس میں یہ تجویز کیا گیا کہ افغان ٹیم مبینہ طور پر گیم پھینکنے کے بعد نقد رقم لے کر چلی گئی۔

محمد نعمان اکرم نے کچھ ٹویٹس کی فوٹوشاپ کی، جس سے ایسا لگتا ہے جیسے افغانستان کرکٹ بورڈ (اے سی بی) کو ہندوستان کے خلاف کم کارکردگی کا “معاوضہ” دیا گیا ہو۔

مقبول ٹی وی شوز میں سے میمز بنانے کا کام پاکستانیوں پر چھوڑ دیں۔

ٹویٹر ہینڈل @bellabajwa کا خیال ہے کہ ہندوستانی کرکٹ ٹیم کی کارکردگی کا ان کی آج کی جیت سے کوئی تعلق نہیں تھا۔

ہندوستانی بلے بازی نے آخر کار شرما اور کے ایل راہول کے ساتھ فائر کیا، جنہوں نے 69 رنز بنائے، ابتدائی وکٹ کے لیے 140 رنز بنا کر ابوظہبی میں سپر 12 کے اپنے ضروری میچ میں ہندوستان کو دو وکٹ پر 210 رنز تک پہنچا دیا۔

ٹورنامنٹ کا سب سے زیادہ ٹوٹل افغانستان کے لیے بہت زیادہ ثابت ہوا جس نے 20 اوورز میں 144-7 رنز بنائے۔

وہ اب بھی نیوزی لینڈ اور بھارت کے ساتھ سیمی فائنل کی تلاش میں ہیں۔ پاکستان پہلے ہی گروپ سے آخری چار میں جگہ بنا چکا ہے۔

ہندوستان، جو ہاٹ فیورٹ کے طور پر میدان میں آیا تھا لیکن اسے لگاتار دو شکستوں کا سامنا کرنا پڑا، اسے اپنے باقی تین کھیل جیتنے اور سیمی فائنل میں داخلے کے لیے دوسروں پر انحصار کرنے کی ضرورت تھی۔

About the author

admin

Leave a Comment